Isnin, 2 September 2013

Lagi Naik

RON 95 dan Disel naik 20 sen satu leter tak kan lah lain kali sampai nak tukar kerajaan kot...

Lagi Naik

Sabtu, 20 Julai 2013

Ambil Perhatian

Ambil Perhatian

Sila ambil perhatian...sesiapa yang dah termakan tu dikhuatiri lagi bertambah pondan nya kah..kah..kah

Rabu, 3 Julai 2013

Siapa Adlin Binti Abdul Jalil?

Adlin Bin Abdul Jalil
Adlin Binti Abdul Jalil adalah betina Islam yang telah murtad yang menghina Allah dan Rasulullah

Adlin Binti Abdul Jalil
Betina murtad yang menggunakan nama samarannya Makcik Hajjah Siti Al-Wuzara

Khamis, 11 April 2013

Jumaat, 5 April 2013

Buatlah Kerja Yang Berfaedah

Buatlah Kerja Yang Berfaedah

Contoh: Sikap yang tak perlu ada kepada manusia, Jika kita buat juga maka samalah kita dengan haiwan tersebut...!!

Jumaat, 29 Mac 2013

Pengganas Kiram Bangsat

Pengganas Kiram Bangsat
Pengganas Kiram Bangsat. Jika pengganas-pengganas ini tidak dibiayai, mereka sememangnya tidak mampu untuk melancarkan serangan dan pencerobohan di Lahad Datu.

Kalau mereka hendak datang juga mereka terpaksa menggunakan senjata tradisional yang semula jadi, kerana sebagai yang dikatakan tadi pengganas Kiram adalah bangsat,

Hendak beli uniform pun mereka tidak mampu.

Isnin, 25 Mac 2013

Habis Kini Dah Tinggal Tunggul

Habis Kini Dah Tinggal Tunggul
Kemaluan bapa yang dipotong oleh anak

Mangsa dibawa ke Hospital
Habislah..punahlah..semuanya kini dah tinggal tunggul. Kejadian ini berlaku di Felda Ketereh Enam. Terngganu. Lihatlah 'Kopok Lekor' sudah terpotong aduiyai..ada duit berjuta-juta pun tak guna bila dibandingkan dengan Kopok Lekor yang dah terputus dua.

Jumaat, 22 Mac 2013

Ehh..Betul Ke?


Ehh Betul Ke?

"Kononnya, antara pengalaman yang tidak dapat dilupakan ketika bekerja sebagai tukang urut adalah memberi khidmat urutan batin kepada remaja lelaki berusia 15 tahun dan seorang lelaki berusia 70 tahun

"Memang menjijikkan konon..!! tetapi saya membuat pilihan bekerja disini kerana mahu membesarkan anak yang berusia tujuh tahun," Luah Hani, 29, tukang urut tradisional dan batin yang mendedahkan kesah hidup serta pengalaman ditempat kerjanya.

Menurut Hani, lebih setahun bekerja dipusat urut berkenaan, dia ditugaskan memberi khidmat urutan tradisional kepada pelanggan selain sangup melakukan urutan batin dan berbogel demi mendapatkan wang tambahan.

"Pendapatan bekerja disini memang lumayan kerana saya mampu meraih lebih RM4,000 sebulan. Sebelum ini hanya bekerja di Hotel Shah Alam denganpendapatan hanya RM1,000 sebulan namun tidak mencukupi bagi saya." katanya.

Hani berkata, selepas bercerai dengan suaminya yang juga kaki judi pertengah tahun lalu, dia berhenti kerja di Hotel terbabit sebelum bekerja di pusat urut berkenaan selepas memikirkan masa depan dan persekolahan anaknya.

Pssttt.. bukan nya tiada pilihan lain, ini cuma alasan almaklumlah usia muda gian pun tegah kuat kehkehkeh

Selasa, 19 Mac 2013

Mari Bergoyang

Mari Bergoyang

Hari ini kita jangan buat apa-apa, hanya sekadar bergoyang-yang.. eh..wah goyang-goyang hehehehe

Khamis, 14 Mac 2013

Guru Bacul Hina Pasukan Keselamatan

Guru Bacul Hina Pasukan Keselamatan




Apakah nanti nasib anak murid yang dibawah asuhan oleh seorang guru sial yang sekarang sedang mengajar disalah sebuah sekolah di Kelantan. Apakah hinanya pasukan keselamatan kita? guru ini menyifatkan anggota yang sedang membenteras pencerobohan di Lahad Datu Sabah dianggap sebagai anjing. Dan anggota keselamatan negara yang gugur dimedan tempur dikatakan oleh nya sebagai mati katak.

Sungguh celupar dan biadapnya manusia sial yang bernama Mohd Lofti Nor ini. Aku rasa mak bapaknya semasa proses melahirkan sial ini kedunia terlupa mandi hadas agaknya.

Sabtu, 9 Mac 2013

Lihat dan Fikirkan

Lihat dan Fikirkan
masyaAllah

Inikah yang mereka katakan, penceroboh di Lahad Datu bukan pengganas!!? dan inikah juga yang dikatakan oleh mereka hanya sandiwara UMNO?  LIHAT DAN FIKIRKAN

Jumaat, 1 Mac 2013

Janda Kematu Buat Fitnah

Janda Buat Fitnah
Janda dalam Twitt nya

Janda Kematu Buat Fitnah
Malu Tapi Mau
Baru lah aku tau asal usul keturunan janda kematu nih..cuma malas aku nak taip dalam blog aku ni, kalau korang nak tau cuba klik "betulke Abby anak haram"?

Selasa, 26 Februari 2013

Isnin, 18 Februari 2013

Kepala Dah Putus Masih Boleh Senyum

Maklumat lengkap gambar ini tidak di perolehi cuma apa yang di maklumkan ianya adalah dari seorang pejuang pengebom berani mati Taliban. Walau pun kepala sudah bercerai dari badan namun mash nampak ianya tersenyum..

Sabtu, 16 Februari 2013

Akibat Menggunakan Cock And Ball Torture



Cock and ball torture adalah sebahagian daripada BDSM. Keadaan lelaki gambar diatas berlaku apabila gelang (ball stretcher) yang digunakan untuk mrngancing bahagian kepala zakar shortum dan testikel tersekat dan tidak dapat dibuka, menyebabkan mangsa terpaksa dikejarkan ke Hospital

SUMBER: gambar dan berita kari-ngeri.com

Jumaat, 15 Februari 2013

Pas Di Kelantan Bakal Punah

Rakyat di Kelantan sudah muak dengan Pas

Di hadiri dalam 10,000 orang
Rakyat berhimpun di perkarangan bangunan UMNO memberi respon berharap Pas akan di tumbangkan pada PRU-13 ini. Lagi gambar-gambar lihat Bapoh lah puok Pas nih

Isnin, 11 Februari 2013

Nasib Anjing Ini Seterusnya Apakah Akan Jadi




Apa akan jadi seterusnya pada nasib anjing ini? adakah ianya akan disayangi oleh tuan nya atau pun sebaliknya. Ini rupa anjing yang hebuh diperkatakan mirip wajah manusia. Ingatlah setiap kelahiran didunia ini  adalah dengan kehendak pencipta yang Maha Esa.

PRU-13 Boleh tidur dalam lokap bersama peti undi


Sesiapa yang ingin tidur didalam lokap bersama peti undi yang dikawal oleh polis akan diberi kebenaran, dengan syarat mematuhi undang-undang peraturan pilihan raya. Kuala Lumpur 10 Feb, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) meramalkan pelbagai situasi luar jangka berkemungkinan berlaku pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) akandatang.

Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar, berkata keadaan ini adalahdisebabkan doktrin ketidakpercayaan yang diterap pelbagai pihak terhadap ketelusan pilihan raya dan SPR selaku badan menguruskannya. SPR betul-betul mahu berikan yang terbaik untuk memenuhi pelbagai syor PSC (Jawatankuasa Pilihan Khas Parlomen bagi penambahbaikan proses pilihan raya)

Jadi jika ada sesiapa yang berasa curiga akan ketelusan serta kawalan pihak pollis dalam menjaga peti undi atau mahu mengiring peti undi ketempat simpanan akan dibenarkan, tapi mesti mematuhi undang-undang dan peraturan pilihan raya.

Rabu, 6 Februari 2013

Ikut Nasihat Tok Guru

Nasihat Tok Guru
Kita respek la Tok Guru ni, demi rakan sekutunya terpaksa beliau memberi nasihat. Almaklumlah dalam Paktan Haram tu khususnya ramai yang ada skadal yang paling top nya semua orang dah tahu, dalam pada itu ini juga lagi satu skandal. Mungkin Nik Aziz dah jumpa link ini tapi awas jangan klik (AWAS) JANGAN KLIK..!!

Selasa, 5 Februari 2013

Sebelum Dan Selepas Jadi Ustazah Tak Banyak Beza

Sebelum jadi ustazah

Selepas jadi Ustazah
Agaknya inilah yang dikata oleh Nik Aziz, wanita yang diceraikan suami ada masalah. Agaknya ustazah dalam gambar kat atas tu juga ada masalah gak nya yer.. Jadi ramai yang mengetahui sebelum dan selepas jadi ustazah tak banyak bezanya pada wanita ini. Dia masuk PAS kerana nak sucikan dosa silam. Sejarah telah mengetahui Nik Aziz telah dan pernah berkata dosa ADUN Selinsing yang berzina pada waktu itu Allah dah ampun kan dosanya dengan hanya Nik Aziz sembahyang istikharoh jerk..

Ahad, 3 Februari 2013

Hormat Tok Guru Kalau Dia Gentleman

Madah Berhelah Nik Aziz
Lakonan Nik Aziz dengan madah berhelahnya bertujuan mengaburi untuk semua lebih-lebih lagi kepada pengikutnya. Memang boleh di anugerahkan pelakon badut terbaik diabad ini kepada tok guru PAS yang bernama Nik Aziz. Apa tak lucunya sempena hari jadinya dia yang pergi berkunjung mencari rakan, bukan rakan yang berkunjung mencarinya. Dengan usia dan tenaga yang sudah kelihatan lemah sanggup mencari Karpal Singh di Pulau Pinang dengan hanya untuk menerima sepotong kek.

di sebaliknya ada muslihat untuk tontonan umum konon nya dengan bergambar bersama menerima kek dari Karpal Singh dan juga sumbangan dari seorang paderi, bahawa isu penggunaan kalimah ALLAH di gereja sudah selesai. Walhal sebenarnya Karpal 'Singa' masih mengatakan isu tersebut belum selesai dan bertegas minta majlis syura menerima ketetapan dalam musyuarat bersama dengan Presiden PAS hadi Awang adalah terpakai Karpal juga berkata kedatangan Nik Aziz adalah sekadar kunjungan biasa, tidak ada perbincangan tentang hal-hal politik.

Dengan nada keangkohan nya menjawab solan pemberita semasa selepas pemecatan Ustaz Nasha dari keangotaan Majlis Syura "saya pengerusi (Majlis Ulama) tiada siapa boleh bantah. Berani ke Tok Gundu ini berkata demikian kepada Karpal dengan jawapan yang sama seperti di atas "saya pengerusi majlis ulama tiada siapa boleh bantah. Parti PAS adalah parti saya (Nik Aziz) semua orang mesti ikut cakap saya"

P/S gentleman ke Tok Gundu ni?

Sabtu, 2 Februari 2013

Tafsirkan


Jika kita nilaikan secara psotif atau negatif ianya akan mendapat jawapan yang pelbagai, oleh itu anda nilaikan lah ianya dengan pandangan anda tersendiri tanpa di pengaruh oleh mana-mana pihak..!!

Khamis, 31 Januari 2013

Memperbetulkan Kekeliruan

Hancurkan PAS yang memperlakat Agama Islam
PAS adalah sebuah parti politik. Islam adalah agama yang di redho' oleh Allah Subhanahuwataala di dunia dan akhirat. PAS terpesung terlalu jauh kerana memperalatkan agama Islam untuk meraih sokong orang yang beragama Islam di Malaysia ini. Pemimpin-pemimpin mereka sering mengeluarkan sesuatu yang bertentangan dengan akidah agama Islam. Banyak contoh-contoh kita semua telah ketahui, diantaranya menentang sesama bangsa yang berlainan idealogi dengan mereka adalah jika mati, mati tersebut dianggap syahid.

Bagi orang-orang Melayu yang kurang berpengetahuan mendalam akan tuntutan dalam agana Islam itu, mudah menjadi dan menerima fatwa-fatwa songsang yang di keluarkan oleh pemimpin mereka. Alangkah ruginya pemimpin-pemimpin yang berada didalam Parti Pas, diantaranya yang sudah menjejakan kaki menunai haji rukun Islam yang kelima itu masih tidak faham makna Islam yang sebenar.

Dianataranya lagi, mengundi atau menyokong parti PAS mati kelak masuk syurga. "ADAKAH SYURGA ALLAH ITU DI MILEKI OLEH PEMIMPIN PAS?

P/S sendiri pikir ekk..!!

Rabu, 30 Januari 2013

Yang mana satu benar?

Gambar yang telah di- edit

Gambar asal yang sebenar
Walau apa pun anda nilailah sendiri akan kebenaran nya. Dari sumber yang di perolehi konon sebuah akhbar telah menipulasi akan gambar tersebut di spin hingga 65 darjah..!!

Ahad, 27 Januari 2013

Khas Untuk Duduk Dia Mencangkong

Trajidi yang ngeri

Trajidi yang ngeri

Trajidi yang ngeri
Tempat khas yang di syorkan kepada semua pengguna ialah untuk duduk bukan menggunakan nya dengan cara mencangkong atau bertenggong, jadi inilah akibat nya lihat gambar betapa ngeri nya akibat kemalangan tersebut. Seorang wanita koyak di bahagian punggung nya oleh kerana bertinggung di atas mangkok tandas ketika mahu membuang air besar@kecil. Dari berita yang diterima mangkok tandas tersebut terbelah atau pecah kerana menampung bebanan yang berat.

Jumaat, 25 Januari 2013

Subhanallah





Semuanya dengan kehendak ALLAH
SUBHANALLAH SEGALA PUJI BAGI ALLAH, YANG MENJADIKAN SEKALIAN ALAM. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Marilah kita mengambil ikhtibar dari apa yang kita saksikan ini, semoga ianya mendatangkan keinsafan dalam diri kita semua. Bersyukurlah kita kepada Nya (Allah) kerana kurniakan kita sifat yang cukup lengkap...ALHAMDULILLAH.

Rabu, 23 Januari 2013

Dah Bosan Rasa Hidup

Kalau dah bosan rasa untuk hidup adalah lebih baik duduk diam dan jangan cari penyakit, kalau buat juga akhirnya sendiri yang merasa..!!

Selasa, 22 Januari 2013

Dah terlampau taksub

Dah terlampau taksub sehinggakan mensia-siakan nikmat hidup

Boleh percaya ke? selama 40 tahun tangannya diangkat tidak diturunkan langsung

Amar Bhari
Amar Bhari seorang karyawan pada sebuah perpustakaan di New Delhi, sejak 40 tahun lalu dia memutuskan untuk meninggalkan aktivis duniawinya untuk mengabdikan diri kepada Dewa Siva. Sebuah perpustakaan yang sangat ekstrim menurut sebahagian orang kerana untuk melakukan itu dia harus meninggalkan keluarga dan rumah dan hartanya. BOLEH CAYA KE? mengangkat tangan sebelah tanpa diturunkan selama 40 tahun JAWAPAN NYA DIA BODO...