Test


I has no idea now, i want to dance come on dance with me

Kepala Dah Putus Masih Boleh Senyum

Maklumat lengkap gambar ini tidak di perolehi cuma apa yang di maklumkan ianya adalah dari seorang pejuang pengebom berani mati Taliban. Walau pun kepala sudah bercerai dari badan namun mash nampak ianya tersenyum..

Akibat Menggunakan Cock And Ball Torture



Cock and ball torture adalah sebahagian daripada BDSM. Keadaan lelaki gambar diatas berlaku apabila gelang (ball stretcher) yang digunakan untuk mrngancing bahagian kepala zakar shortum dan testikel tersekat dan tidak dapat dibuka, menyebabkan mangsa terpaksa dikejarkan ke Hospital

SUMBER: gambar dan berita kari-ngeri.com

Pas Di Kelantan Bakal Punah

Rakyat di Kelantan sudah muak dengan Pas

Di hadiri dalam 10,000 orang
Rakyat berhimpun di perkarangan bangunan UMNO memberi respon berharap Pas akan di tumbangkan pada PRU-13 ini. Lagi gambar-gambar lihat Bapoh lah puok Pas nih

Nasib Anjing Ini Seterusnya Apakah Akan Jadi




Apa akan jadi seterusnya pada nasib anjing ini? adakah ianya akan disayangi oleh tuan nya atau pun sebaliknya. Ini rupa anjing yang hebuh diperkatakan mirip wajah manusia. Ingatlah setiap kelahiran didunia ini  adalah dengan kehendak pencipta yang Maha Esa.

PRU-13 Boleh tidur dalam lokap bersama peti undi


Sesiapa yang ingin tidur didalam lokap bersama peti undi yang dikawal oleh polis akan diberi kebenaran, dengan syarat mematuhi undang-undang peraturan pilihan raya. Kuala Lumpur 10 Feb, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) meramalkan pelbagai situasi luar jangka berkemungkinan berlaku pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) akandatang.

Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar, berkata keadaan ini adalahdisebabkan doktrin ketidakpercayaan yang diterap pelbagai pihak terhadap ketelusan pilihan raya dan SPR selaku badan menguruskannya. SPR betul-betul mahu berikan yang terbaik untuk memenuhi pelbagai syor PSC (Jawatankuasa Pilihan Khas Parlomen bagi penambahbaikan proses pilihan raya)

Jadi jika ada sesiapa yang berasa curiga akan ketelusan serta kawalan pihak pollis dalam menjaga peti undi atau mahu mengiring peti undi ketempat simpanan akan dibenarkan, tapi mesti mematuhi undang-undang dan peraturan pilihan raya.

Ikut Nasihat Tok Guru

Nasihat Tok Guru
Kita respek la Tok Guru ni, demi rakan sekutunya terpaksa beliau memberi nasihat. Almaklumlah dalam Paktan Haram tu khususnya ramai yang ada skadal yang paling top nya semua orang dah tahu, dalam pada itu ini juga lagi satu skandal. Mungkin Nik Aziz dah jumpa link ini tapi awas jangan klik (AWAS) JANGAN KLIK..!!

Sebelum Dan Selepas Jadi Ustazah Tak Banyak Beza

Sebelum jadi ustazah

Selepas jadi Ustazah
Agaknya inilah yang dikata oleh Nik Aziz, wanita yang diceraikan suami ada masalah. Agaknya ustazah dalam gambar kat atas tu juga ada masalah gak nya yer.. Jadi ramai yang mengetahui sebelum dan selepas jadi ustazah tak banyak bezanya pada wanita ini. Dia masuk PAS kerana nak sucikan dosa silam. Sejarah telah mengetahui Nik Aziz telah dan pernah berkata dosa ADUN Selinsing yang berzina pada waktu itu Allah dah ampun kan dosanya dengan hanya Nik Aziz sembahyang istikharoh jerk..

Hormat Tok Guru Kalau Dia Gentleman

Madah Berhelah Nik Aziz
Lakonan Nik Aziz dengan madah berhelahnya bertujuan mengaburi untuk semua lebih-lebih lagi kepada pengikutnya. Memang boleh di anugerahkan pelakon badut terbaik diabad ini kepada tok guru PAS yang bernama Nik Aziz. Apa tak lucunya sempena hari jadinya dia yang pergi berkunjung mencari rakan, bukan rakan yang berkunjung mencarinya. Dengan usia dan tenaga yang sudah kelihatan lemah sanggup mencari Karpal Singh di Pulau Pinang dengan hanya untuk menerima sepotong kek.

di sebaliknya ada muslihat untuk tontonan umum konon nya dengan bergambar bersama menerima kek dari Karpal Singh dan juga sumbangan dari seorang paderi, bahawa isu penggunaan kalimah ALLAH di gereja sudah selesai. Walhal sebenarnya Karpal 'Singa' masih mengatakan isu tersebut belum selesai dan bertegas minta majlis syura menerima ketetapan dalam musyuarat bersama dengan Presiden PAS hadi Awang adalah terpakai Karpal juga berkata kedatangan Nik Aziz adalah sekadar kunjungan biasa, tidak ada perbincangan tentang hal-hal politik.

Dengan nada keangkohan nya menjawab solan pemberita semasa selepas pemecatan Ustaz Nasha dari keangotaan Majlis Syura "saya pengerusi (Majlis Ulama) tiada siapa boleh bantah. Berani ke Tok Gundu ini berkata demikian kepada Karpal dengan jawapan yang sama seperti di atas "saya pengerusi majlis ulama tiada siapa boleh bantah. Parti PAS adalah parti saya (Nik Aziz) semua orang mesti ikut cakap saya"

P/S gentleman ke Tok Gundu ni?

Tafsirkan


Jika kita nilaikan secara psotif atau negatif ianya akan mendapat jawapan yang pelbagai, oleh itu anda nilaikan lah ianya dengan pandangan anda tersendiri tanpa di pengaruh oleh mana-mana pihak..!!

Memperbetulkan Kekeliruan

Hancurkan PAS yang memperlakat Agama Islam
PAS adalah sebuah parti politik. Islam adalah agama yang di redho' oleh Allah Subhanahuwataala di dunia dan akhirat. PAS terpesung terlalu jauh kerana memperalatkan agama Islam untuk meraih sokong orang yang beragama Islam di Malaysia ini. Pemimpin-pemimpin mereka sering mengeluarkan sesuatu yang bertentangan dengan akidah agama Islam. Banyak contoh-contoh kita semua telah ketahui, diantaranya menentang sesama bangsa yang berlainan idealogi dengan mereka adalah jika mati, mati tersebut dianggap syahid.

Bagi orang-orang Melayu yang kurang berpengetahuan mendalam akan tuntutan dalam agana Islam itu, mudah menjadi dan menerima fatwa-fatwa songsang yang di keluarkan oleh pemimpin mereka. Alangkah ruginya pemimpin-pemimpin yang berada didalam Parti Pas, diantaranya yang sudah menjejakan kaki menunai haji rukun Islam yang kelima itu masih tidak faham makna Islam yang sebenar.

Dianataranya lagi, mengundi atau menyokong parti PAS mati kelak masuk syurga. "ADAKAH SYURGA ALLAH ITU DI MILEKI OLEH PEMIMPIN PAS?

P/S sendiri pikir ekk..!!