Jumaat, 29 Mac 2013

Pengganas Kiram Bangsat

Pengganas Kiram Bangsat
Pengganas Kiram Bangsat. Jika pengganas-pengganas ini tidak dibiayai, mereka sememangnya tidak mampu untuk melancarkan serangan dan pencerobohan di Lahad Datu.

Kalau mereka hendak datang juga mereka terpaksa menggunakan senjata tradisional yang semula jadi, kerana sebagai yang dikatakan tadi pengganas Kiram adalah bangsat,

Hendak beli uniform pun mereka tidak mampu.

Isnin, 25 Mac 2013

Habis Kini Dah Tinggal Tunggul

Habis Kini Dah Tinggal Tunggul
Kemaluan bapa yang dipotong oleh anak

Mangsa dibawa ke Hospital
Habislah..punahlah..semuanya kini dah tinggal tunggul. Kejadian ini berlaku di Felda Ketereh Enam. Terngganu. Lihatlah 'Kopok Lekor' sudah terpotong aduiyai..ada duit berjuta-juta pun tak guna bila dibandingkan dengan Kopok Lekor yang dah terputus dua.

Jumaat, 22 Mac 2013

Ehh..Betul Ke?


Ehh Betul Ke?

"Kononnya, antara pengalaman yang tidak dapat dilupakan ketika bekerja sebagai tukang urut adalah memberi khidmat urutan batin kepada remaja lelaki berusia 15 tahun dan seorang lelaki berusia 70 tahun

"Memang menjijikkan konon..!! tetapi saya membuat pilihan bekerja disini kerana mahu membesarkan anak yang berusia tujuh tahun," Luah Hani, 29, tukang urut tradisional dan batin yang mendedahkan kesah hidup serta pengalaman ditempat kerjanya.

Menurut Hani, lebih setahun bekerja dipusat urut berkenaan, dia ditugaskan memberi khidmat urutan tradisional kepada pelanggan selain sangup melakukan urutan batin dan berbogel demi mendapatkan wang tambahan.

"Pendapatan bekerja disini memang lumayan kerana saya mampu meraih lebih RM4,000 sebulan. Sebelum ini hanya bekerja di Hotel Shah Alam denganpendapatan hanya RM1,000 sebulan namun tidak mencukupi bagi saya." katanya.

Hani berkata, selepas bercerai dengan suaminya yang juga kaki judi pertengah tahun lalu, dia berhenti kerja di Hotel terbabit sebelum bekerja di pusat urut berkenaan selepas memikirkan masa depan dan persekolahan anaknya.

Pssttt.. bukan nya tiada pilihan lain, ini cuma alasan almaklumlah usia muda gian pun tegah kuat kehkehkeh

Selasa, 19 Mac 2013

Mari Bergoyang

Mari Bergoyang

Hari ini kita jangan buat apa-apa, hanya sekadar bergoyang-yang.. eh..wah goyang-goyang hehehehe

Khamis, 14 Mac 2013

Guru Bacul Hina Pasukan Keselamatan

Guru Bacul Hina Pasukan Keselamatan




Apakah nanti nasib anak murid yang dibawah asuhan oleh seorang guru sial yang sekarang sedang mengajar disalah sebuah sekolah di Kelantan. Apakah hinanya pasukan keselamatan kita? guru ini menyifatkan anggota yang sedang membenteras pencerobohan di Lahad Datu Sabah dianggap sebagai anjing. Dan anggota keselamatan negara yang gugur dimedan tempur dikatakan oleh nya sebagai mati katak.

Sungguh celupar dan biadapnya manusia sial yang bernama Mohd Lofti Nor ini. Aku rasa mak bapaknya semasa proses melahirkan sial ini kedunia terlupa mandi hadas agaknya.

Sabtu, 9 Mac 2013

Lihat dan Fikirkan

Lihat dan Fikirkan
masyaAllah

Inikah yang mereka katakan, penceroboh di Lahad Datu bukan pengganas!!? dan inikah juga yang dikatakan oleh mereka hanya sandiwara UMNO?  LIHAT DAN FIKIRKAN

Jumaat, 1 Mac 2013

Janda Kematu Buat Fitnah

Janda Buat Fitnah
Janda dalam Twitt nya

Janda Kematu Buat Fitnah
Malu Tapi Mau
Baru lah aku tau asal usul keturunan janda kematu nih..cuma malas aku nak taip dalam blog aku ni, kalau korang nak tau cuba klik "betulke Abby anak haram"?