Ehh..Betul Ke?


Ehh Betul Ke?

"Kononnya, antara pengalaman yang tidak dapat dilupakan ketika bekerja sebagai tukang urut adalah memberi khidmat urutan batin kepada remaja lelaki berusia 15 tahun dan seorang lelaki berusia 70 tahun

"Memang menjijikkan konon..!! tetapi saya membuat pilihan bekerja disini kerana mahu membesarkan anak yang berusia tujuh tahun," Luah Hani, 29, tukang urut tradisional dan batin yang mendedahkan kesah hidup serta pengalaman ditempat kerjanya.

Menurut Hani, lebih setahun bekerja dipusat urut berkenaan, dia ditugaskan memberi khidmat urutan tradisional kepada pelanggan selain sangup melakukan urutan batin dan berbogel demi mendapatkan wang tambahan.

"Pendapatan bekerja disini memang lumayan kerana saya mampu meraih lebih RM4,000 sebulan. Sebelum ini hanya bekerja di Hotel Shah Alam denganpendapatan hanya RM1,000 sebulan namun tidak mencukupi bagi saya." katanya.

Hani berkata, selepas bercerai dengan suaminya yang juga kaki judi pertengah tahun lalu, dia berhenti kerja di Hotel terbabit sebelum bekerja di pusat urut berkenaan selepas memikirkan masa depan dan persekolahan anaknya.

Pssttt.. bukan nya tiada pilihan lain, ini cuma alasan almaklumlah usia muda gian pun tegah kuat kehkehkeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan