Salam Perkenalan Untuk Semua

Salam Perkenalan: anda ingin mengenali saya.. nah kini sudah tersedia wajah manis yang menawan hati sanubari anda. Saya baru didalam bidang penulisan blog, oleh itu adalah di minta sekiranya ada artikel yang boleh dikongsikan, anda boleh kirimkan ke email saya dan alamat email tersebut anda boleh perolehi di profil saya.

Saya dengan berbesar harapan semoga ada para-para pelawat yang ada mempunyai blog agar sudi add link saya di blog rakan semua dan dalam masa yang sama maklumkan kepada saya kerana saya juga akan add kan link blog rakan-rakan kedalam blog saya.

Sila beri tunjuk ajar, saya perlukan bimbingan dari sifu-sifu blogger yang telah mahir didalam bidang penerbitan di media massa. Oleh itu salam perkenalan sekali lagi dari saya untuk anda semua.

ikhlas dari saya 
Qarun Wahabu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan