Memperbetulkan Kekeliruan

Hancurkan PAS yang memperlakat Agama Islam
PAS adalah sebuah parti politik. Islam adalah agama yang di redho' oleh Allah Subhanahuwataala di dunia dan akhirat. PAS terpesung terlalu jauh kerana memperalatkan agama Islam untuk meraih sokong orang yang beragama Islam di Malaysia ini. Pemimpin-pemimpin mereka sering mengeluarkan sesuatu yang bertentangan dengan akidah agama Islam. Banyak contoh-contoh kita semua telah ketahui, diantaranya menentang sesama bangsa yang berlainan idealogi dengan mereka adalah jika mati, mati tersebut dianggap syahid.

Bagi orang-orang Melayu yang kurang berpengetahuan mendalam akan tuntutan dalam agana Islam itu, mudah menjadi dan menerima fatwa-fatwa songsang yang di keluarkan oleh pemimpin mereka. Alangkah ruginya pemimpin-pemimpin yang berada didalam Parti Pas, diantaranya yang sudah menjejakan kaki menunai haji rukun Islam yang kelima itu masih tidak faham makna Islam yang sebenar.

Dianataranya lagi, mengundi atau menyokong parti PAS mati kelak masuk syurga. "ADAKAH SYURGA ALLAH ITU DI MILEKI OLEH PEMIMPIN PAS?

P/S sendiri pikir ekk..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan